2024. augusztus 20. István
Briliáns ötlettel indítja új kampányát a Converse
socialdaily.com
|
2017. augusztus 21. 21:21
|
frissítve: 2017. augusztus 23. 11:11
A Converse aztán érti a módját, hogyan kell az ezredforduló óta született fiataloknak eladni: legutóbbi kampányuk során 32 saját márkával ellátott GIF-et dobtak be azért, hogy a rajongók tovább tudják osztani azokat a közösségi médiában.

giphy.gif

giphy

A cég maga helyett dolgoztatja a Z generációt. Ahelyett, hogy a marketing költségvetést terhelték volna a kampánnyal, kidolgoztak egy olyan egyszerű koncepciót, amivel pont telibe találták a célközönségüket, akik boldogan végzik el a márka helyett a munkát. Ehhez természetesen szükség volt többek között egy olyan pompásan kidolgozott anyagra is, amit szívesen terjesztenek a fiatalok. Az időzítés sem véletlen: iskolakezdés előtt jelent meg a GIF-alapú kampány, a „Már megint kezdődik” („First Day Feels”).

giphy_2.gif

giphy

A főszereplő a nagysikerű Stranger Things sorozat ifjú sztárja, Millie Bobby Brown, aki zseniálisan jellemző tinireakciók egész sorát vonultatja fel a kampányban, aminek témája, hogy hogy érzik magukat a fiatalok a suli első napján. A koncepció a Big Spaceship nevű New York-i ügynökségnek köszönhető, és arra épül, hogy mennyire szeretjük megosztani a közösségi médiában, hogy éppen hogy érezzük magukat. Mint ahogy a socialdaily említette, a kampány 32 GIF-ből áll, ami lefedi egy diák összes, sulikezdéssel kapcsolatos lehetséges reakcióját.

giphy_3.gif

giphy

A Converse szándéka szerint annak kellene történni, hogy ők kidolgozták, mi meg majd jól megosztjuk. És szerintünk jól gondolják. Jelenleg a fiatalok legnépszerűbb eszköze az érzelmeik, reakciók kifejezésére a GIF formátum, és minden jel arra mutat, hogy nemsokára találkozhatunk valamelyikkel a feedünkben.

giphy_1.gif

giphy

Az összes GIF itt található, ez pedig az összest felvonultató videó:

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat