2024. április 19. Emma
A hétgyémántos város - "Miskolc beírta magát a városmarketing történetébe" (Képgalériával)
Miskolc Televízió/minap.hu
|
2018. május 30. 16:55
|
frissítve: 2018. június 02. 12:16
Szerdán tartották Budapesten, a Telekom Székházban a Városmarketing Díj pályázat hivatalos eredményhirdetését. Nívós városi programjaival – többek között a Bike Day bringás bulival, illetve az Avasi Borangolással – Miskolc ismét hét gyémántot érdemelt ki a Magyar Marketing Szövetség versenyén.

Piskóti István, a zsűri elnöke értékelésében elmondta, évről évre egyre több, és egyre nívósabb pályázat érkezik be hozzájuk. Idén hét kategóriában 23 város 76 pályaművét értékelték, és összesen 61 gyémánt díjat osztottak ki.

Megyénkből Kazincbarcika két gyémántot kapott – a Kolorfesztért illetve a Fitt Barcika rendezvényért –, Miskolc pedig, az elmúlt évhez hasonlóan, idén is hét  gyémánttal gazdagodott. Gyémát díjjal jutalmazta a zsűri a Bike Day bringás bulit, az adventi villamost, az Avasi Borangolást, Miskolc arculatát, az MVK Zrt. weboldalát, az Automotive Hungary-n való részvételt, valamint az Utazz velünk MVK-kampányt.

Miskolc tavaly is hét gyémántot nyert el, kiérdemelve ezzel a Marketing fővárosa kitüntető címet is. Erről idén is csak egy hajszálnyival maradtunk le, mivel Siófok nyolc gyémántot kapott. Borsod-Abaúj-Zemplén megye megkapta a „Marketingaktív megye 2018” címet, a díjat Török Dezső, a megyei közgyűlés elnöke vette át. A „Marketing fővárosa 2018” és a „Marketingaktív megye 2018” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték.

turizmusmarketing_dij_180530ml_3.jpg

A gyémánt-ranglistán jelenleg Miskolc és Győr megosztva áll első helyen, 2015 óta mindkét város közel 20 gyémánt díjjal lett gazdagabb. Marien Anita, a MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Kft. szakmai vezetője a helyszínen úgy fogalmazott: Miskolc beírta magát a városmarketing történetébe, ott van az éllovasok között. Kiemelte, az ilyen sikerhez nem elég a jó rendezvény, jól is kell pályázni. Török Dezső, a megyei közgyűlés elnöke egyebek mellett arról szólt, hogy a kisebb Borsod megyei települések, városok is egyre aktívabbak a marketing területén, lehet még gyarapítani a megyébe kerülő díjak számát.

Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzá kívánnak járulni az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez - segítve a tapasztalatcserét, a városok vezetői, szervezetei és marketingesei közötti együttműködést. A jó városmarketing tevékenység ugyanis pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

turizmusmarketing_dij_180530ml_5.jpg

Pályázni hét kategóriában lehetett, a 2017. január 1. és 2018. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kellett mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, több Városmarketing gyémántot is szerezhetett. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.

A nyertesek díjához tartozik a szakmai elismerő cím, védjegyhasználat mellett az Országos Városmarketing Díj honlapján, a médiatámogatókon, a díj kampányán keresztüli népszerűsítés, ismertségnövekedés is. A „Marketing fővárosa” és a „Marketingaktív megye” nyertesei részére egy-egy ingyenes városmarketing workshop szervezését is biztosítja a Magyar Marketing Szövetség a két alapító, támogató szakmai szervezet által.

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat