Alfonso Albaisa, a tervezési részleg vezetője beszélt az Autocarnak az új GT-R-ről. Az amerikai tervező rögtön eloszlatta a sejtést, miszerint a nemrég bemutatott GT-R50 véletlenül sem a következő generáció előképe, az utód formavilágának semmi köze nem lesz hozzá, ahogy a mostani, idén már tizenegy éves GT-R-hez se. Azt viszont, hogy mégis milyen formája lesz a Nissan következő csúcsmodelljének, még nem tudni, Albaisa szerint ahhoz ugyanis előbb el kéne dönteni, hogy milyen hajtásláncot pakoljanak bele, de még erről sem született döntés.
A tervező arról is beszélt, hogy bármi is legyen a döntés a hajtásról, a mérnökeik készen állnak egy nagy dobásra és meghatározott céljuk, hogy a szupersportautós műfaj leggyorsabbja legyen az új GT-R. Bár itt nem tiszta, hogy egy Koenigsegg/Bugatti/Hennessey-féle végsebesség-hajszára gondol, vagy arra, hogy a pályanapok verhetetlenje legyen az utód.
Akármi is lesz, ha ennyire az elején vannak még, ebben az évtizedben már biztosan nem lesz meg a régóta várt generációváltás.