2024. május 18. Erik, Alexandra
Mellrákinfó-Borsod: jól fogytak a Drót Bisztróban a „pink” ételek
T. M.
|
2017. november 02. 12:19
|
frissítve: 2017. november 03. 21:18
A Mellrákinfó-Borsod Pink Gasztrokampányához elsők között csatlakozott a Drót Bisztró. Az étteremben fogyasztott különlegességekből befolyt összeget csütörtökön adták át.

A Drót Bisztró októberre egy kivételes, kifejezetten erre a célra készített étlapot vendégei számára. Azok, akik a Mellrákinfó-Borsod kampányához csatlakozott étteremben fogyasztották a különleges ételeket, anyagilag is támogatták a kezdeményezést. Az ebből befolyt 50 ezer forintot a Drót Bisztró egyik tulajdonosa, Barkóczi Eszter adta át Bodnár Erikának, a Mellrákinfó-Borsod vezetőjének.

drot_bisztro_adomany_171031_vcs_2.jpg

Fotók: Végh Csaba

– Fontosnak tartjuk ezeket a kampányokat, az ilyesfajta megkeresésekre mindig igent mondunk – fogalmazott a Drót Bisztró és a City Hotel nevében Barkóczi Eszter. – Én mint nő, támogatom ezeket a kezdeményezéseket, hiszen minden nő számára fontosak a szűrések, és a férfiak is képet kapnak arról, mivel küzdenek sokszor a nők.

Bodnár Erika elárulta, a kezdeményezés alapjául egy los angeles-i gasztrokampány szolgált, innen merítették az ötletet, amihez legnagyobb örömükre tíz miskolci étterem, kávézó csatlakozott. A megyei mozgalom vezetője hozzátette, a mellrákot megelőzni nem lehet, de korai stádiumában gyógyítható, éppen ezért fontos, hogy részt vegyenek a szűréseken a nők.

drot_bisztro_adomany_171031_vcs_4.jpg

Mint ismert, októberben több cég, sportegyesület is csatlakozott a „pink mozgalomhoz”, ezzel hívva fel a figyelmet a mellrákszűrés fontosságára.

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat