2024. május 22. Júlia, Rita
Miskolc Bolt – karakteresebb arculat alacsonyabb árakon
Csörnök M.
|
2015. január 06. 18:43
|
frissítve: 2015. január 15. 21:54
Hangsúlyozottabb helyi kínálat, több kifejezetten turisztikai emlék és alacsonyabb árak. Ez jellemzi majd az új üzemeltetőt kapott Miskolc Boltot. Ezen a héten újra kinyitja kapuit az üzlet.

Január elsejétől a miskolci TDM-szervezet, a MIDMAR üzemelteti a Tourinform irodával helyileg egyébként is összeforrt Miskolc Boltot és Miskolc Cafét. Több mint 800 termék található most a boltban. Természetesen részben változik, bővül majd a kínálat, az első változás, amit a vásárlók tapasztalnak, az az árak csökkenése lesz.

miskolc_cafe_150106_fkcs_1.jpg

– A turisztikai szolgáltatókkal és a beszállítókkal is elsősorban a TDM kerül kapcsolatba, és a promóciót is mi végezzük. Így a kommunikációt és a költséghatékony működést is segíti, hogy nem két külön, hanem egy cég üzemelteti a turisztikai irodát, a boltot és a kávézót – mondta a változás hátteréről Nagy Júlia, a MIDMAR TDM-menedzsere. Hozzátette: nagyon fontos, hogy minél olcsóbban tudják kínálni a termékeket, amit szintén segít ez a működési forma.

A január 7-én, szerdán újra kinyitó boltba betérők alacsonyabb árakkal találkozhatnak. Igaz, egyelőre szűkített lesz a kínálat, a teljes árukészletet várhatóan január közepén, a Miskolc Café nyitásával egy időben tudják majd kínálni a vásárlóknak.

miskolc_cafe_150106_fkcs_6.jpg

– Szeretnénk jól érzékelhetően különválasztani a turisták által kedvelt miskolci termékeket, és azokat, amiket inkább miskolci vásárlóinknak kínálhatunk. Tehát például a kisebb és olcsóbb, Miskolc-logós kulcstartót, pólót, városképes bögrét, illetve a helyi művészek által készített igényes termékeket, lámpákat, kerámiaszobrokat, amiket nem nagyon visznek fel az utazók a repülőre. Természetesen szeretnénk tovább bővíteni a vendégeknek szóló „miskolci emlék” kínálatot – beszélt a koncepcióról Nagy Júlia.

A két kategória persze nem minden esetben válik külön: otthonra, ajándékba vagy emlékbe is kiváló a miskolci fali és asztali naptár. Blaskó Krisztián üzletvezető arra hívta fel figyelmünket, hogy a város lakóinak is újdonságot kínálnak ezek, hiszen az előbbiben tizenkét vadonatúj légi fotó mutatja meg a mai Miskolcnak egy olyan arcát, amit egyként nem nagyon láthatunk. Természetesen megmaradnak a kínálatban a helyi termékek – lekvárok, borok, pálinkák, Miskolcz kolbász –, sőt, általuk a programkínálat bővül.

miskolc_cafe_150106_fkcs_11.jpg

Fotó: F. Kaderják Cs.

– Folytatódnak eddigi, a kávézó polgári hangulatához illő, elsősorban irodalmi programjaink. Ezt a stílust zenés rendezvényekkel szeretnénk tovább erősíteni. Egész újszerű lesz viszont a havonta egyszer, az utolsó hétvégén megrendezendő termékkóstolónk, amit adott esetben mesterség-bemutatóval is színesítenénk – harangozta be az újdonságot az üzletvezető.

Egyre erősebben, egységesebben tudják majd megrajzolni Miskolc turisztikai arculatát – amit azonban nemcsak itt szeretnének bemutatni. A TDM egyik idei terve, hogy a szolgáltatóknál kialakítanak helyi termékeket, turisztikai reklámajándékokat kínáló polcokat. Céljuk, hogy velük közösen alakítsák ki a helyi márkákat, ami hétköznapi nyelvre lefordítva azt jelenti, hogy a vendéglátók asztalán egyre több helyi termék legyen.

 

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat