2024. szeptember 02. Rebeka, Dorina
Új márkát hoz létre az LG
hirado.hu
|
2017. december 26. 12:43
|
frissítve: 2017. december 29. 08:12
A koreai óriás létrehozza a ThinQ márkát, mellyel minden 2018-as háztartási eszközt, fogyasztói elektronikai terméket és szolgáltatást megjelöl, amely mesterséges intelligenciát alkalmaz.

repuloteri-robot.jpg

Az ThinQ termékek és szolgáltatások mindegyike képes lesz a gépi tanulásra, a kommunikációra más eszközökkel, és az LG saját DeepThinQ technológiája mellett számos további mesterséges intelligencia technológiát használ majd a cég partnereitől.

Az LG először a 2017-es CES-en mutatta meg mesterséges intelligencia törekvéseit a DeepThinQ technológia bejelentésével.

Ezek után új kezdeményezést indított el, melynek célja az volt, hogy az év során bemutatott prémium termékek mindegyike Wi-Fi kompatibilis legyen.

Júniusban megnyitotta a szöuli Mesterséges Intelligencia Laboratóriumot, amely összefogja a cég különféle kutatásait az olyan technológiák terén, melyek lehetővé teszik a hang- és videó-alapú, valamint a szenzorok által szolgáltatott információk felismerését, és képessé teszik az eszközöket arra, hogy saját következtetéseik nyomán tanuljanak.

A laboratórium közreműködött a világ első, a saját környezetét feltérképezni képes légkondicionálójának fejlesztésében csakúgy, mint intelligens hűtőszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában.

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat