A közlemény kitér arra: a Citi értékesítési és ügyfélkiszolgálási hálózatát érintő globális stratégiáját az ügyfelek banki ügyintézési szokásainak és igényeinek alakulásához igazítják. Hozzátették: jelentős befektetést követően, 2013 áprilisában a világon elsőként Magyarországon vezették be a Citi új globális lakossági IT-platformját, beleértve az új Citibank Online és Citi Mobilbank platformokat.
Kitérnek arra: az új globális internetbanki és mobilbanki platformjaikon az ügyfeleik kényelmesen, biztonságosan és költséghatékonyan vehetik igénybe befektetési, hitelkártya- és személyihitel-termékeiket és szolgáltatásaikat a hét minden napján 0-24 óra között, függetlenül attól, hogy az ország mely pontján élnek.
A banki közlemény szerint a megsokszorozott funkcióknak, a megnövelt kényelemnek és a felhasználóbarát struktúrának köszönhetően egyre több ügyfelük intézi pénzügyeit a digitális csatornákon keresztül. A 2013. januári állapothoz viszonyítva 60 százalékkal emelkedett a mobilbankot igénybe vevő ügyfelek száma, és 40 százalékkal nőtt az internetbankot aktívan használók köre - tudatta a bank.
A Citi közleménye szerint a digitális platformjaik fejlesztésével párhuzamosan alakítják át a magyarországi fiókhálózatukat. A Budapest-központú fiókhálózatukat olyan nagy forgalmú helyekre koncentrálták, ahol az ügyfeleik nagyrészt élnek, dolgoznak és szabadidejüket is ott töltik, és ahol leginkább igénylik a bankfióki kiszolgálást - írják a közleményben.
A Citi Magyarország szervezeténél - beleértve a budapesti Citi Szolgáltató Központot is - dolgozó, összesen mintegy kétezer munkavállaló közül mindenki számára rendelkezésre áll a lehetőség, hogy a bankban, illetve a szolgáltatások és a dolgozói létszám tekintetében folyamatosan bővülő Budapest Citi Szolgáltató Központban nyitva álló állásokra pályázzanak, így igyekeznek megtartani az érintett dolgozókat a bank szervezeténél - tették hozzá.