A cég maga helyett dolgoztatja a Z generációt. Ahelyett, hogy a marketing költségvetést terhelték volna a kampánnyal, kidolgoztak egy olyan egyszerű koncepciót, amivel pont telibe találták a célközönségüket, akik boldogan végzik el a márka helyett a munkát. Ehhez természetesen szükség volt többek között egy olyan pompásan kidolgozott anyagra is, amit szívesen terjesztenek a fiatalok. Az időzítés sem véletlen: iskolakezdés előtt jelent meg a GIF-alapú kampány, a „Már megint kezdődik” („First Day Feels”).
A főszereplő a nagysikerű Stranger Things sorozat ifjú sztárja, Millie Bobby Brown, aki zseniálisan jellemző tinireakciók egész sorát vonultatja fel a kampányban, aminek témája, hogy hogy érzik magukat a fiatalok a suli első napján. A koncepció a Big Spaceship nevű New York-i ügynökségnek köszönhető, és arra épül, hogy mennyire szeretjük megosztani a közösségi médiában, hogy éppen hogy érezzük magukat. Mint ahogy a socialdaily említette, a kampány 32 GIF-ből áll, ami lefedi egy diák összes, sulikezdéssel kapcsolatos lehetséges reakcióját.
A Converse szándéka szerint annak kellene történni, hogy ők kidolgozták, mi meg majd jól megosztjuk. És szerintünk jól gondolják. Jelenleg a fiatalok legnépszerűbb eszköze az érzelmeik, reakciók kifejezésére a GIF formátum, és minden jel arra mutat, hogy nemsokára találkozhatunk valamelyikkel a feedünkben.
Az összes GIF itt található, ez pedig az összest felvonultató videó: