2024. május 16. Mózes, Botond
Drámai hívás érkezett a miskolci központba, az operátor nagyon élelmes volt
police.hu
|
2018. szeptember 03. 19:01
|
frissítve: 2018. szeptember 05. 18:17
A segélyhívást kezdeményező nő nem tudott beszélni, ezért az operátor kitalált egy módszert, amivel megértették egymást.

Fulladási rohama miatt hívta a 112-es segélyhívót egy nő egy Fejér megyei községből augusztus 24-ére virradóan. A Miskolci Hívásfogadó Központ operátora először csak szuszogást hallott a telefonban, végül úgy tudott kommunikálni a bejelentővel, hogy eldöntendő kérdéseire egy koppantás jelentette a nemet, több koppantás az igent – írja a police.hu.

112_hivaskozpont_miskolc_rendorseg.jpg

Hamar kiderült, hogy mentőre van szükség. A rendszer automatikusan jelzi a hívás hozzávetőleges helyszínét, a címet a kezelő a koppantásos módszerrel pontosította. Az operátor felvette a kapcsolatot a mentőkkel, akik a hívástól számított negyedórán belül a helyszínen voltak, ellátták, majd kórházba vitték a gégekanülje miatt beszélni képtelen asszonyt.

A Miskolci Hívásfogadó Központ operátora, Hegedűs Istvánné hétfőn elismerést kapott a munkájáért.

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat