2024. május 11. Ferenc
Jön a hőség – Várják a vendégeket a miskolci strandok!
minap.hu
2017. július 17. 17:04
frissítve: 2017. július 19. 13:36
A héten az előrejelzések szerint visszatér a hőség, folyamatosan melegszik az idő, ami jó hír a strandolóknak. A Barlangfürdő, illetve a Miskolctapolcai és Selyemréti Strandfürdő is várja a vendégeket. Nemcsak a hűsölés miatt érdemes kilátogatni – változatos programokkal is készülnek a strandok.

A Barlangfürdőben éjszakai fürdőzés, a Miskolctapolcai Strandon sportrendezvények, a Selyemrétin pedig családi programok lesznek a nyáron.

Az időjárás néha megtréfál minket, de ennek ellenére is jóval több – százezret meghaladó számú - látogatója volt már a Selyemréti Strandfürdőnek az idei első félévben, mint a tavalyiban. Vannak úszóbérleteseink, jönnek vízilabdások és természetesen a strandolók. Számtalan programot szervezünk, május utolsó hétvégéjén például a gyermeknapot ünnepeltük, családi vetélkedőkkel, bohóccal, kézműves sátorral. A fürdő új létesítményeinek, illetve a strand fennállásának évfordulós rendezvényeire is nagyon sokan kilátogattak. Július utolsó hétvégéjén strandpartira várjuk a vendégeket – mondta el portálunknak Bánrévi Kinga, a Selyemréti Strandfürdő vezetője.

Lantos Zsuzsa, a Miskolctapolcai Strandfürdő vezetője ugyancsak arról szólt, hogy folyamatosan növekszik a látogatószám. Egyre több miskolci vendégük van, de látható, hogy a turisták is nagyon kedvelik a strandokat. - Ezért is próbálunk hétvégenként minél több extra szórakozási lehetőséget biztosítani a vendégek számára. Nemrég például Fitt nyílt napot tartottunk, a napokban edzést tartott nálunk Czanik Balázs, és nemsokára, egészen pontosan július 28-án a Rádió-M ismét kitelepül majd a strandra, a vendégek tanúi, illetve szereplői lehetnek az élő műsornak. Természetesen, mivel szabadtéri rendezvényekről van szó, a tervek megvalósulása nagyban függ az időjárástól is - nyilatkozta a fürdővezető.

Nyeste Csaba 43 éves, tűzoltó

Sokszor eljövünk nyáron a Selyemrétre, de nagyon kedveljük a tapolcai strandot is, oda is gyakran járunk. Ha nagyobb a forróság, akkor azt választjuk, most viszont eléggé fúj a szél, így a selyemréti mellett döntöttünk. Nagyon örülünk, hogy már jó ideje nem kell Egerbe vagy Bogácsra menni, ha fürödni akar az ember, Miskolcnak is vannak megfelelő, modern strandjai. Most is csak a villamosbérletet kellett használnunk arra, hogy eljussunk idáig. Kulturált, tiszta és jó hangulatú a strand.

Kárpáti Linda 41 éves, háztartásbeli

Nálunk az egész család nagyon szereti a Barlangfürdőt és a Miskolctapolcai Strandot. Attól függően, hogy mikor tudunk elindulni, reggelente

döntünk arról, hová menjünk. Ha korán kelünk, és hamar elkészülünk, akkor a Barlangfürdőt választjuk, mert ott van gyermekrész, viszont ha csak délutánra érnénk ki, akkor inkább a strandra megyünk. Ez abból a szempontból jó, hogy családias a légkör és nagy a tér, nem vagyunk egymás hegyén-hátán. Hetente akár két-három alkalommal is meglátogatjuk valamelyik fürdőt.

Majoros Petra 18 éves, tanuló

Szépen berendezett és mindig tiszta a Miskolctapolcai Strand, látszik, hogy nagyon figyelnek erre. Most kifejezetten meleg a víz, de én azt is szeretem, amikor hűvösebb, nem süti így a nap. A miskolciak közül ennek a strandnak szeretem legjobban a közönségét. Múlt héten is voltunk itt, akkor rengeteg strandoló volt, sajnos az időjárás ezen a nyáron nem nagyon kedvez ennek a szórakozásnak. A barátaimmal kipróbáltuk már a homokos röplabdapályát is, amihez labdát lehet bérelni.

Ádám Kata 30 éves, óvodapedagógus

Évente kétszer jövünk el Miskolcra, itt találkozik a családunk. Én Göncről érkezem, és ilyenkor soha nem hagyom ki a strandolást. A

selyemréti fürdőt és a Barlangfürdőt is nagyon szeretjük. Tényleg szépen felújították a selyemréti strandot, szerintem egy igazán gyermek- és családbarát létesítmény lett.  Nagyon izgalmasak a csúszdák is, kényelmesek a napozóágyak, kedves a személyzet, az úszómesterek pedig valóban figyelnek és dolgoznak, nem csupán dísznek vannak a medencék partján.