Nem kell hozzá se cukor, se liszt, csak egy virtuális szemüveg és egy konzol, amivel irányítani lehet a tortakészítést. Az Y generációt vonzó, virtuális konyhában is kipróbálhatták magukat a vendéglátás iránt érdeklődő diákok.
A szervezők az autóipari, építőipari, divattervező szakmákat is népszerűsítették, de a robottechnika is helyet kapott a roadshow-n. A BOKIK a szakképzési feladatok, a duális képzés és a tanulói szerződések mellett a fiatalok pályaválasztását is segíti. Csatlakozva a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara pályaorientációs roadshow-jához, végzős általános iskolás diákokat hívtak meg, hogy egy új technológiával népszerűsítsék a szakmákat.
Tóth Ádám Zoltán, a BOKIK oktatási és szakképzési szakigazgatója a 6. 7. 8. évfolyamos általános iskolásokról elmondta, egy új technológia, a virtuális valóság segítségével kívánják nekik bemutatni egy-egy szakmai ágazat érdekességeit, információit.
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara szakmavilág kamionja több mint kétszázötven diáknak segítette a pályaválasztását Miskolcon.