A tervezők az állandó kiállítás mellett február 22-én egy közös divatshow keretében mutatkozhatnak be a nemzetközi divatszakma és sajtó képviselői előtt Milánóban - olvasható a szervezők MTI-hez eljuttatott közleményében.
A Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana tavaly augusztusban kötött stratégiai megállapodást, amelynek keretében a nemzetközi divatkamara három éven keresztül stratégiai partnerként támogatja a magyar divat fejlődését. A mentorprogramba nyolc magyar márka került be; az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsanyi és a Zsigmond Dora menswear.
Az olasz mentorok tavaly több alkalommal is Budapestre látogattak és személyes konzultációk során készítették fel a tervezőket a nemzetközi színtéren való megjelenésre. Decemberben a nyolc márka Milánóba utazott, hogy részt vegyen a kamara által szervezett szakmai előadásokon, workshopokon és gyárlátogatáson.
Az együttműködésnek köszönhetően a magyar márkák lehetőséget kaptak arra, hogy a Milan Fashion Week hivatalos programjaként a Spazio Cavallerizze épületében állítsák ki kollekciójukat. A kiállítás egész héten ingyenesen lesz látogatható.